❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Aku , pantai dan mereka . :)

Salam .
Hye all . :)



Sape pandai , cuba teka nie kat mana ? :P hehe . Actually aku baru je pas balik dari picnic n mandi manda kat pantai Tanjung Bidara , Melaka . Sape orang melaka, tau la kot ..:P hehe . 

Nie sume idea daripada pakcik aku . bagus gak idea dia , lagipon family kami dah lama gile kot tak gi picnic same same since abah da transfer ke Melaka nie . Pagi pagi lagi aku dah excited bangun awal , mandi , siap siap . hehe . Aku kot yang paling awal bersiap tadik . :P 

Kami bergerak dalam pukul 9 lebih macam tu . Abah tak dapat nak join sebab last minit dapat call dari ofis , ade kebakaran . So, abah as pemangku ketua balai terpaksa turun padang . Frust sangat sebab abah tak dapat nak join kami . =.=' 




Lepas dah jumpa port yang sesuai . :) 


Terlebih excited jumpa air laut nie . hehe . :P


Aku excited nak main basah basah kaki je . :P


Haaa . Nie la batu belah batu bertangkup . *Ok, aku tipu je . Untuk pengetahuan korang , kat pantai nie memang terkenal dengan batu batunya besar . :)


Nie adik sepupu aku . Kami buli dia cukup cukup  . *Jom tanam dia hidup hidup . 



Cak ! hehe . Yes , kami berjaya menjalankan misi ''tanam hidup hidup " . See , dah tinggal kepala je tu . :P


Kepah ke ape kebenda ntah nie . Mak aku panggil remis . =.=' Sapa tau nama haiwan nie ? :P

After dah mandi mandi , main pasir , makan makan , n kutip remis , lebih kurang dalam pukul 1 lebih macam tu , kami pon berangkat pulang . So, sebelum berangkat pulang , wajib lah posing dulu . hiks . ;) 


Tapak kaki : Bye bye Melaka . Esok nak kena balik KL  . =.=' 
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

0 8689 biji gula-gula dari mereka :):