❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Moga November membawa berita gembira ~

Salam .
Hye all . :) 



Hari nie dah masuk bulan november . Alhamdulillah , syukur kerana kita masih diberi peluang untuk bernafas hingga ke hari ini . Bagi myra , bulan oktober pada tahun nie banyak mengajar myra erti ketabahan , dan kesabaran . Siyesly , ketabahan myra banyak teruji bulan lepas . 

Macam macam peristiwa pahit dan manis yang berlaku di sekeliling myra bulan lepas . Dan peristiwa yang paling tak dapat myra lupakan bila something yang tak disangka terjadi to my Mr.Right . Dan alhamdulillah , myra bersyukur kerana myra masih diberi peluang untuk terus berdiri di sebelah Mr.Right dan sentiasa berada di sisi beliau apabila dia berjaya ditemui dalam keadaan masih bernafas . Syukur kepadaMu, Ya Allah . Allah sentiasa mendengar doa hamba hambaNya . 

Selang beberapa hari kejadian yang menimpa Mr.Right , kami dikejutkan dengan berita kemalangan yang menimpa salah seorang daripada rakan seangkatan Mr.Right (seafarer jugak ) . Klik sini untuk full story .  
Arwah mengalami kemalangan dan meninggal dunia serta merta di tempat kejadian . Dan kejadian tersebut berlaku di hadapan rumah beliau je . Sape sangka kan . Allah dah tetapkan sejak azali lagi bile tarikh , mase dan tempat mati kite . Nauzubillah . 

Tapak kaki : Semoga bulan november ini membawa berita gembira untuk semua , insyaallah . :)
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

0 8689 biji gula-gula dari mereka :):