❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Limau mandarin & E-Day ~

Salam . 
Hye all . :)


First of all , aku nak wish 'Gong Xi Fa Cai' kepada seluruh kaum yang menyambutnya hari nie . :) Untung orang Malaysia nie , bila hari perayaan mana mana kaum je, mesti dapat cuti . hehe . Tak kira la Krismas ke , Deepavali ke , mesti satu malaysia yang cuti . 

Bila Chinese New Year nie , yang paling aku suka , dapat berkotak kotak limau mandarin . Yey ! I love it ! ^____^ . Bila dah terlampau banyak , mak akan blend limau tu buat jus . Yummy ! 


Sebenarnya bukan tu yang aku nak cerita dalam entry nie . Aku nak story mory pasal best fren aku since aku kecik kecik dulu sampai la sekarang . Hari nie dia dah pon selamat menjadi tunangan orang . Tak sangka , antara kami berempat , dia yang bakal menamatkan zaman anak dara dulu . :) Alhamdulillah , jodoh dia dulu kan . 

Ada la beberapa keping pic yang aku sempat snap tadi  . Tapi tak sempat nak transfer dalam lappy . =.=' *alasan je . Sebenarnya malas . :P *  Gambar gambar ehsan dari fb adik aku . Ehee . 


Kami berempat . ^___^ . Tak lama lagi tinggal bertiga je . wuuuuu . T_______T


Ambik berkat . :P

Lepas majlis tadi , bergayut borak borak ngan Mr.Right dalam fon . 

Mr.Right : Amboi . Satu hari nie takde khabar berita .  
Aku        : Hehe . Baru balik dari kenduri kawan tunang lah . 
Mr Right : I see . Kita bila lak nak tunang ? 
Aku        : Eh , tanya kite pulak . Tu keje pihak lelaki lah ,
Mr Right : Lah . Kite tanye bile , jawab lah ,
Aku        : Esok , bole ? :P *gatai nooo

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

4 8689 biji gula-gula dari mereka :):

LuLuLaLaLengLeng berkata...

Petua: nak d pinang cepat.. bnyakkan makan pinang.. muehehehehehehehehe.. (jodoh d tngan Tuhan.)

Helmet Putih berkata...

Esok boleh ? : Maka Mr Right tu pun pengsan hehehe ... congratz to kawan ...

❤Mrs. Myra❤ berkata...

haha...bole pakai ke petua tu lululalalengleng ? :P
tol2...jodoh tu sume di tangan Tuhan..:)

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@bilik hijau
Mr Right pengsan jap je tu..:P
anyway, tq ..:)