❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Perempuan & Cantik ..

Salam .
Hye all . :) 

Perempuan dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan . Kat mana mana pon ade jual produk kecantikan . Yang murah , yang mahal , dan ada gak yang harganya mampu beli la ..

Zaman aku study dulu , macam macam produk kot aku try . Kalo kengkawan aku kate , produk A nie ok , aku try. Kalo yang B punya ok pon aku try . Last last muka dah tak serupa muka dah  . T______T

Until la one day , aku tergerak hati nak cuba satu produk nie . Lepas beberapa bulan aku pakai , alhamdulillah 'parasit' kat muka aku makin menghilang . Ajaib tak ? :P hehe . Dan sampai sekarang , aku setia guna produk nie even kat pasaran makin berlambak dengan bermacam macam produk . 

Safi Balqis . 

Tapi aku lebih serasi ngan warna biru . Produk nie bole dikatakan produk 'turun temurun' famili aku . Kenapa aku kata produk turun temurun ? Sebab mak aku , n adik perempuan aku pon pakai produk nie . :) 

Haaaa . korang pakai produk ape ? Jom share share . ^__^ 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

1 8689 biji gula-gula dari mereka :):

Ainul Hayat berkata...

Pakai air basuhan beras je...ekekeke