❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

SAVE THE DATE !

Salam . 
Hye all :) 

Diam tak diam , tak sangka kita dah masuk ke pertengahan tahun 2012 . Dah masuk bulan Mei . Lepas tu jun , julai , ogos , september , oktober , dan november . Perasan tak aku ade boldkan beberapa bulan yang tertentu ? 


Jun , bulan kelahiran Mr.Right . Dan seperti tahun tahun yang sudah , weols tak pernah merasa celebrate sesame . Macam tahun lepas , aku hanya mampu pos hadiah je . =.=' Dan tahun nie , rasenya tak dapat nak bagi hadiah on time birthday dia . Sebab ..... sebab........sekarang dia dah sailing semula . wuuuuu . >_< . 
So, hadiah terpaksa dipostpone , dan tunggu dia balik 6bulan lagi . 


Ogos pula , bulan kelahiran my mom dan my little bro yang no. 5 . Mereka berkongsi bulan yang sama . ^_^ . 
Hadiah pon bole lah kongsi kongsi kan ? :p hehe . 


Oktober . Ehem . Bulan yang sangat sangat bermakna untuk aku . Ya, dan korang kena TAKE NOTE ye . :p 
Sila siap siapkan hadiah yang besau :p .


November ialah bulan yang paling aku nanti nantikan . Fuh ..Ce teka kenapa ? :p . 
Jeng jeng jeng . 
Kepulangan my seafarer . Yeay !  :D . Mr.Right pulang ke tanah air dan , kami hanya ade sebulan lebih je lagi time tu untuk rushing for our big day ! Hope sumenya berjalan dengan lancar . :) 


Psst . Korang jangan terkezut ea if lepas nie blog aku akan bertukar kejap kepada B2B blog . :p hikhikhik 

Tapak kaki : Err . sorry bukan entry bergambar . :p 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

0 8689 biji gula-gula dari mereka :):