❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Ada apa dengan 8 Jun?

Salam .
Hye all :) 

Since aku and Mr.Right berpacaran , aku dah siap siap set kat kepala yang 8 June merupakan date yang harus aku ingat tiap tiap tahun . Masuk tahun nie , dah masuk kali ke3 aku wish him n bagi hadiah ..Eh, tapi tahun ni tak dapat nak bagi hadiah ontime sebab dia takde kat Malaysia . huwaaaaa . >_< .Dan setakat ni tak pernah lagi nak celebrate sesama . :') Tunggu next year jela , lebih barakah sebab bole celebrate as hubby and wifey . :) 
Celebrate atau tak , sume tu tak penting asalkan aku tak pernah lupa untuk wish kat dia . kan3? :p



Hadiah last year . Tahun nie nak bagi ape ea? *Masih difikirkan* . 

"Awak , hari nie genap 26tahun awak hidup kat dunia nie . Syukur alhamdulillah , moga Allah sentiasa panjangkan usia awak untuk jaga saya kelak . Dan doa yang sering saya panjatkan setiap kali selepas solat , semoga jodoh kite dipanjangkan hingga ke akhir hayat dan usia kite sama sama dipanjangkan untuk kite sama sama mengecap bahagia hingga ke syurga kelak .. Aminn . ~ " Selamat hari lahir , bakal imamku! :) "

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

2 8689 biji gula-gula dari mereka :):

susulemakmanis berkata...

ololo.sweetnyerr

kay_are berkata...

semoga kekal hubungan hingga ke akhir hayat ye =)