❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Bila hati mula berubah...

Salam .
Hye all :) 






Last entry , a weeks ago . :p 
Seriusly , aku rasa macam masa  melarikan diri daripada aku . Macam macam benda aku kena uruskan , sampai abes annual leave aku kerjakan . Nasib kau lah labu . =.=' . 

Dan sekarang , baru aku tahu betapa 'pening' dan 'serabut'nya nak buat persiapan kahwin nie . Hewhew~! Kadang kadang tu , mak dan abah sampai bertekak , mak kata nak A, tapi abah pulak nak B . T______T . Mungkin situasi begini adalah normal untuk parents yang first time nak uruskan persiapan kawen anak mereka. =.=' . 

Baru baru nie , aku balik Melaka untuk menguruskan beberapa urusan yang berkaitan . Dan syukur alhamdulillah , finally aku berjaya juga mendapatkan khidmat MUA yang dah lama aku idamkan . :p . Bila MUA tu bagitau yang tarikh aku nanti still ada kekosongan, aku terus bayar deposit laju laju . Bukan ape , takot jatuh ke tangan orang lain . Kang menangis kuar air mata darah pon tiada guna . :p 

Boleh dikatakan pasal bridal , settle! Just tunggu Mr. Right balik Nov nanti , dan gi fitting baju sesama :) 
O.P pulak , still in progress . Deposit pon aku just bayar separuh dulu sebab nak booked date . Takot full pulak nanti kan . So far , masuk ni dah kali ketiga aku asyik bertukar tukar O.P . Aku nie pulak jenis yang rambang mata , nampak yang tu cantik , terus zapp . Pastu , tengok yang lain lebih cantik , zapp yang tu pulak . =.=' . Dan finally , jumpa jugak yang betol betol berkenan di hati . (^____^) . Gambar pon awesome! (^____~) . 





Awesome kan ? (^______^) 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

7 8689 biji gula-gula dari mereka :):

kay_are berkata...

ape tu mua? ape tu op? aku memang no idea pasal kawin ni.. time kakak aku dulu pun aku jadi tukang rakam video sesaje.. persiapan? langsung tak tolong pe sebab dah keje time tu..

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kay_are

MUA tu stand for MakeUp Artist la..:p
O.P tu stand for Official Photogrpher..:p hehe

Bie berkata...

hyee.. cik myra..

kita BIe Daripada B2B Blog : Jalinan Cinta

salam perkenalan. Hope dapat exchange link dan tukar2 cerita juga :))

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@BIE

hye cik bie..jom exchange link..:)

Bie berkata...

jom2.. hehe :) Suka baca blog myra

ainraus berkata...

wahhhh. bestnyaaa tgk org buat persiapan tunang/kawen. tgk myra lagi. tgk intan lagi. isk2. jeles!

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@ainraus
ain bile lagi? :)