❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Wedding Preps 3 : Hunting for barang hantaran

Salam .
Hye all :) 


Yeay ! Finally bulan nie baru dapat spent masa dan duit untuk beli barang hantaran . :p . Dah banyak kali bertangguh .  Mr. Right da siap beli sume dah katanya , aku je yang tak beli satu ape pon lagi . Advance sungguh dia . >_< . Kite beli sikit sikit dulu , so tak terasa sangat duit kuar macam air . T__________T . 

Memandangkan Sogo pulak tengah sale kan , so harus lah menuju ke sana dulu . :p . Mujur lah shopping hari isnin , orang pon tak berapa nak ramai dan tak payah nak beratur panjang panjang kat cashier . ^__^

Tempat first aku terjah dulu haruslah  bahagian 'Men Wear' kan . Memang tu tujuan 'utama' ke sana. Seriusly , rambang mata kot nak memilih . Pergi pon sensorang kan , so takde sesapa yang aku nak mintak pendapat . hukhuk . Nasib baik mak ade , so mintak pendapat mak melalui call je . =.=' . 


My 1st choice . Aku pon try la jugak mintak pandangan promoter kat situ .  

"Kak, ok tak kemeja nie ek untuk buat hantaran ?

"Err . tak minat yang jenis stripe ? Yang nie macam terlalu simple ."

" Dia dah ada kemeja jenis stripe . So, saya prefer nak pilih plain je .

" Ok jugak plain nie . Tapi lebih sesuai untuk buat pegi ofis la . "

Bila dah beli , sampai rumah roomate aku kata , " Brand Durban nie kan , kena beli saiz yang lebih kecik daripada saiz sebenar kite . Contohnya kalo saiz kite M , kena beli saiz S . " 

Dan conclusionnya , aku terpaksa jejak kaki ke Sogo tu balik  untuk refund . =.=' . Nasib baik ada LRT , kalo jalan kaki , memang tak lah kan . 

After refund kat customer service level 7 , aku pon meneruskan pencarian  kemeja yang lebih sesuai . Dan ...dan ....



My 2nd choice .  Aku rasa yang nie lebih ok kot daripada yang 1st one . ^_^

Hal outfit untuk hantaran dah kira settle . Hunting for belt and wallet pulak . Usha usha , belek belek , dan at last hati aku berkenan memlih yang ini . :) 



Done for dua barang hantaran . Perlu mencari 5 barang lagi . Next month please . :p 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

10 8689 biji gula-gula dari mereka :):

Miss Sapera berkata...

Eh,eh,sy nak cari brg yg sama la,hehe,sogo sale lagi x skrg?

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@Miss Sapera
Ade2..hehe..rasenya minggu nie lagi best kot sale nya..sale tahunan..:D

cik mah berkata...

salam perkenalan..

yg second choice tu cntik ...pilihan yg tepat...semoga berjaya mncari brng2 hantaran..t nk raya bnyak sale..le cr time tu kan..

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@Rahmah

hi dear.. salam perkenalan..:)
tol2..time nak raya orang sibuk carik baju raya, kite sibuk carik barang kawen..:p hehe

kay_are berkata...

aku rase yang second nye baju tu memang smart.. yang laki dah setel, ko nye part yang tak setel? pelik.. bese bende2 camni, pompuan siap dulu.. ish ish.. malas! =P

Ainul Hayat berkata...

Myra beli untuk Tasreef, Tasreef beli untuk Mira eh? Mcm akak dulu bila sendiri2 pastu tukar. Adela beberapa brg yg kitorg gi beli sama-sama.

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kay_are
aku kan orang yang paling bz..:p
tu yang lambat sikit tu..hehe

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kak erni

a,ah kak..myra beli untuk dia, dia beli untuk myra..nak tengok masing2 bole terima taste masing2 tak..hehe
takde chance pon nak cari barang hantaran sesame.huhu

Ainul Hayat berkata...

Tapi seronokkan gi cari brg2 ni. Tp yang tak seronoknya sebab nak mencari, memilih sume tu. Akak paling tak suka bab2 macam tu la...HEHEHE..

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kak erni

tau takpe kak..tu la yang paling tak best..rambang mata dibuatnya...
tengok tu cantek, tengok nie cantek..>___<..hehe