❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Malaysia makin tak selamat? PART 1

Salam .
Hye all :) 





Di mana mana , kita seringkali dikejutkan dengan berbagai bagai kes jenayah yang mana melibatkan kaum wanita khususnya . Kadang kadang aku sering tertanya-tanya , Betol ke bumi Malaysia nie sudah tidak selamat untuk didiami?? Di mana mana pon dah rasa tak selamat . 
Aku bukan tidak bersyukur , malah aku rasa bertuah sebab negara kita nie bebas daripada peperangan , tak seperti negara negara lain . Aman daripada peperangan , tapi tidak aman daripada kes jenayah . =.=' 

Dan aku sendiri pon tak pernah menyangka yang aku sendiri berdepan dengan jenayah tersebut . Siyesly , trauma kejadian yang berlaku 3 hari yang lepas masih berlegar di ingatan . >_< . Kejadian tersebut berlaku tak jauh daripada kawasan rumah aku di Melaka . 

Masa tu aku sedang menunggu bas di bus stop yang tak jauh daripada kawasan rumah aku untuk ke Melaka Sentral . Memandangkan hari pon dah lewat petang , so kawasan tempat aku menunggu bas tu agak lengang daripada biasa . 

Nak dijadikan cerita, hari tu pulak rupanya bas 'mogok' sebab ada kes ape ntah. Aku pon tak sure . Tapi aku memang tak tahu pon yang bas tengah mogok . Aku pon terus tunggu dan tunggu . Tiba tiba ada sorang lelaki berbaju putih bermotosikal lalu depan aku sambil mata dia melilau macam tercari cari sesuatu . Aku tak syak pape , dan buat macam biase jela kan . Then , ada sebuah lagi motor lalu depan aku , tapi kali nie dua orang lelaki berbaju hitam . Tiba tiba handphone aku berbunyi ....

Agak agak apa yang jadi selepas tu? 


Nak bikin suspen jap ...:p 

Nantikan part 2 nanti ea :) 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

2 8689 biji gula-gula dari mereka :):

kay_are berkata...

tiru aku wat suspen.. ish ish.. tak patut tak patut..

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kay_are

ceh..tuduh orang tiru dia pulak..:P