❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Mengidam ~

Salam . 
Hye all :) 


Masa pregnant nie lah macam-macam keinginan datang..Mengidam nak makan itu lah , ini lah..Dan syukur, setakat nie aku takde lah mengidam yang pelik-pelik dan yang sampai rase ia membebankan encik suami ..

Masa awal preggy dulu , encik suami sebenarnya yang banyak mengidam nak makan itu ini ...Time tu pulak bulan puasa...Asal singgah bazar Ramadhan , ade je benda yang dia teringin....hehehe...nak makan popia pedas lah , nak makan paru goreng lah...masa nie memang aku tak syak pape pon sebab biase lah kan bulan puasa, orang teringin nak makan macam-macam ...Aku tak tahu pon mase tu rupenya aku dah preggy...:") 

Dan yang paling tragis nya , encik suami sampai loya dan muntah-muntah masa kitorang tengah shopping raya pada suatu malam tu....Kesian sangat kat encik suami mase tu, sampaikan nak bersahur pon dia takde selera nak makan...Tapi sekarang bila aku sendiri yang alami loya-loya macam tu, rase kesian sangat kat diri sendiri :p hehe

Sekarang turn aku pulak mengidam macam-macam...masa kandungan baru nak cecah 2bulan, aku tibe-tibe teringin sangat nak makan subway...masa tu kami ade kat Melaka , baru lepas attend open house seorang kawan nie....kire bff jugak lah..:) 

Aku saje cakap kat encik suami , "dah lama tak makan subway kan...kan best dapat makan sekarang...." Tiba-tiba encik suami kata , "Ok, jom kite gi KL ..."
Aku terkejut...tapi dalam masa yang sama rasa terharu sebab encik suami sanggup tunaikan keinginan isteri dia yang sorang nie..."Serius ke kita nak gi sekarang? " Laaaa...yelaa...tak nak? kalau tak nak , kita balik je..." Aku terus rasa macam nak peluk cium je encik suami masa tu...heeee....:'D

Kenapa kami kena ke KL semata-mata nak makan subway? sebab subway belum wujud lagi kat Melaka nie..-___-' Nasib baik jumpa subway yang paling terdekat kat petronas, exit dari tol UPM tuu...


Yippppiii ! Dapat jugak akhirnya :p 
Thanks hubby, sayang kamu ketat-ketat :D

Tambah terharu lagi bila encik suami kata, " Time hby ada kat darat nie jela still bole layan kalau bby mengidam pape..." Dan sekarang memang terasa sangat bila encik suami dah naik kapal semula...Kalau aku teringin nak makan pape sekarang, terpaksa sabar menunggu ..yela, kena tunggu ada orang belikan..kalau tak, pandai-pandai sendiri jela...:') ..So, pada yang suami sentiasa ade di sisi sepanjang uols preggy, bersyukur lahh...:) tak semua dapat merasainya...:')

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

5 8689 biji gula-gula dari mereka :):

cik mah berkata...

Wow...jauh tu nk mendapatkan subway...alhamdulillah dpt suami yg memahami...

Ainul Hayat berkata...

Myra,
Betul kata Tassrif time dia kat daratlah senang nak request apa2. Jaga diri n kandungan baik2 ye. Love u.

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@cikmah
nak wat cemane..kat melaka takde subway, cik mah...>_<..
tula,syukur suami sanggup nak melayan...hehe

❤Mrs. Myra❤ berkata...

kak @ainul hayat

tu la kak...sekarang betol2 terasa...
thnks kak...love u too ;)

❤Mrs. Myra❤ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.