❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Perpisahan sementara....:')

Salam .
Hye all :) 

Hari nie dah masuk hari ketiga encik suami tiada di sisi...Sebelum nie, tiga bulan kemana mana dengan dia, dia banyak melayan kerenah aku since awal preggy, melayan aku mengidam itu ini...Tapi sekarang untuk 6bulan, takde sape dah nak melayan...sobsobsob..*kesat airmata* . Nak tunggu 6bulan lagi, time tu pon aku menghitung hari je untuk melahirkan...>__<

Masa dapat call dari ofis yang mengatakan encik suami kena standby untuk naik kapal dalam mase 3hari, aku memang rase macam , alaaaaaaa...tak suka tauu...cuti tak habis lagi, tak sampai tiga bulan lagi...Tapi bila fikirkan balik , mungkin ada hikmahnya...Awal dia naik , inshaAllah awal lah dia dapat turun nanti ...Sekarang aku tak boleh nak fikirkan diri aku sendiri je , kena fikirkan sekali baby yang bakal lahir nie nanti..

Kalau boleh, bila dia celik mata je lihat dunia orang first yang dia nampak ialah ayah dia :') Means, masa melahirkan nanti , aku nak encik suami sama-sama ada untuk memberi sokongan padu , kata-kata semangat dan dapat mengazankan/iqamat bakal anak kami nanti ...*hopefully*

Alhamdulillah , 'perpisahan sementara' kali ni aku dapat mengharungi dengan hati yang agak tenang...Maybe sebab kali nie aku 'ditinggalkan berteman' ...:'D . Encik suami dah pesan siap-siap , kena selalu rajin update blog supaya memudahkan dia untuk mendapatkan sebarang info dari isteri dia yang comel nie :p hikhikhik..

*Bila aku tengok gambar nie, nampak muka aku macam dah matang pulak :P *
Rinduu lelaki di sebelah saya ini :') 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

0 8689 biji gula-gula dari mereka :):