❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Tiba-tiba saya jadi malu dengan awak....

Salam...
Hye all....
Entry ini mungkin agak berbaur ke'jiwang'an....:P

Myra tengah tersengih-sengih sorang-sorang masa menaip entry nie....*nasib baik sorang-sorang...kalau ada orang, tak pasal-pasal kena cop 'tak siuman'...T__T.....Hari nie, fon myra tak lekang kat telinga.....Lama k0t tak buat macam nie...sejak dia pergi belayar november tahun lepas....
"Terima kasih awak, sebab dah ubatkan rindu dendam saya tadi....walaup0n line 'dengki' dengan kita, tapi saya cukup bahagia tadi....:)"
Entah kenapa tiba-tiba saya jadi malu dengan awak tadi.....Mungkin sebab kita dah lama tak bersembang lama-lama macam tu dalam fon kan...:) Even kita jauh, tapi hati kita tetap dekat antara satu sama lain kan, awak....:)


Tapak kaki : Jarak hanya ujian untuk melihat sejauh mana cinta itu boleh pergi.....:)

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

2 8689 biji gula-gula dari mereka :):

fatinyana berkata...

weee sweet2 jeh..bese la tuh kalu dah suke jd malu laar

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@fatinyana
heee...:) ni pon malu2 ag nie...:D