❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

GENG KAPAL : KITA SEMUA BERSAMA

Salam . 
Hye all . :)


Woooa . Akhirnya dapat juga on9 seperti biasa selepas wifi buat taik hal . So , seperti biasa sebelum myra menghupdate blog , myra akan berblogwalking n jadi silent reader ke blog-blog untuk cuci-cuci mata sambil mendapatkan ilham untuk menghupdate blog .

Jalan punya jalan , terjumpa satu blog nie . GENG KAPAL . Blog ni banyak berkisar tentang pengalaman seafarer lover yang 'ditinggalkan' oleh abang-abang kapal mereka , termasuk lah myra . =.=' . 
Takpe , biar jauh di mata , tapi dekat di hati kan . :) hehe . 


Myra sangat-sangat tertarik tentang satu kisah daripada seorang wife seafarer nie  . Jom baca kisah nie . :

Pengalaman kak ernie:
"ade 2 peristiwa yg tak mungkin luput dr ingatan sepanjang hayat. pertama...melahirkan anak pertama tanpa kehadiran suami di sisi yg ketika itu berada di perairan africa. pd mulanye, keadaan sgt tenang tp Allah duga dgn komplekasi sakit bersalin selama 12 jam di dlm labour room. memandangkan keadaan yg sgt runcing dan rasanye seakan sudah sampai masanyer utk menyahut seruan Illahi...dr terus dgn procedure operation. bayangkan...
saya t.tgn surat kebenaran dlm keadaan itu. Subbahanaulah. Sayunyer hati tdk terkata apabila melihat emak & ibu mertua mengiringi saya ke bilik operation dgn esakkan tangisan. yg pasti...sewaktu itu, saya tdk menangis kerana redha atas dugaan-Nya.perasaan sgt kosong. Alhamdulillah....dgn rahmat-Nye juga...semuanye selamat. Keduanye...apabila kapal yg dinaiki suami, ditawan lanun 2 thn lalu. Ya Allah...sewaktu itu saya mengandung anak ke-3. Bingung, buntu...tapi hari2 saya lalui dgn tabah kerana 2 org anak ini perlukan saya utk terus hidup. 
Selama sebulan dia di tawan, 3 kali dia menghubungi saya.Segala pesanannye saya simpan rapi..hanye iringan doa yg saya kirimkan. Dan Allah itu maha mengetahui... alhamdulillah...segalanyer berjln lancar. "

Bayangkan bila kita berada di saat-saat genting , tapi orang tersayang pulak jauh . Aduh . =.=' . So , daripada sekarang , myra kena latih diri untuk menjadi kuat dan tabah seperti kakak di atas nie . 

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

2 8689 biji gula-gula dari mereka :):

Unknown berkata...

ekkek join da club le kirenye ko ni ek..eheh

❤Mrs. Myra❤ berkata...

Jiji Yu~ muehehe...cam tu la gamaknya...:P