❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Wakena BEB !

Salam .
Hye all. : )

Ekceli entry nie ade lah di atas permintaan Mr.Right yang suke membuli aku . >_< . sobsobsob . Sedih kan kena buli ngan boyfreng sendirik . Aku enggan , tapi dia terlalu memaksa . #gila ah ayat .:p
Tapi apa bole buat , hati dah sayang kan . Aku turutkan je . #ayat pasrah . Menaip entry ini dalam keterpaksaan  .:p 

Al-kisahnya . 


Aku : Ni mak kite yang tanya tau , bukan kite . 
Dia  : Apa dia sayang ?
Aku : Mak kite tanya , nanti hantaran nak bagi berapa ? 
Dia  : Pastu kamu jawab berapa ? 
Aku : Kalau tahu , takde lah kite tanya kamu . Ishh . 
Dia  : Hehe . Mak nak berapa ?
Aku : Mak kata , better teeeeeettt...sebab sekarang barang barang makin mahal .
Dia  : Gila ahhh . Serius ???# macam terkejut .
Aku : Kenapa ??Banyak sangat ke ?? Mak yang mintak cenggitu . Kalo ikot kite, tak kisah je .
Dia  : Gila ahh . Memang gilaa .
Aku : Ehh . Kamu nie . Cakap lah betol betol . Terkejut macam tu , banyak sangat ke sikit sangat??#konpius.


Dia  : Macam tak caya ahh .
Aku : Kamuuu ! Jangan main main lah . Ce cakap tu jangan main main . Ggggrr .
Dia  : Hehehehehe . Kamu dah cuak . 
Aku : Mencik mencik ! Kamu suka buli kite . Huh !
Dia  : Cepat cakap Wakena Beb dulu . 
Aku : Tak nak ! 
Dia  : Saatuuu . 
Aku : Takmo !
Dia  : Duuuuaaa ..
Aku : waaa kenaaaa beeebbb ..# nada terpaksa
Dia  : Yesss ! Suka kenakan kamu . hihihi . 

Dia : Ekceli , kalo mak kamu letak tinggi pon , kite tetap nak kawen ngan kamu tau . 
Aku: ........(dalam hati , "ceh...nak pujuk lettew..) :P 



Psst , cantek tak pelamin ala ala cinderella nie . ? ^____________^

Cakap cantek , ceppatt ! :p

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

5 8689 biji gula-gula dari mereka :):

Myra Azraff berkata...

ahaha..sangat sweet..cam gegula ^^

Misha Ieza berkata...

singgah sebentar ^_^

kay_are berkata...

cepat2 r kawin ye.. dapat rase aura tak sabar2 kat situ.. dan2 gune mak, pada hal sendiri yang tanye =P

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@myra azraff

hikhik..tang mane la yang sweet tu dear..:p

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@Misha Ieza

singgah lame pon bole..:p hee..