❤PESANAN DARI TUAN TANAH❤

❤Holla my readers n stalkers ..:)
❤Blog ini adalah blog peribadi yang mane kadang2 saya akan bercerita tentang life,
love dan ape yang saye rase saye nak kongsikan ngan korang sume . :)
❤Ahaa..bila masuk ke sini , sila jaga adab anda...:)
❤Korang boleh tinggalkan link korang kat shoutbox ..
❤Saya akan menjejaki jejak anda kembali..:)
❤Kalau rase blog ni menarik, boleh follow and i'll follow back...:)

Sirih pulang ke gagang ~

Salam .
Hye all :)

Blog tak berupdate. Idea mencurah curah, tapi takde mase nak update .T__________T. Berkepuk kepuk entry dalam list draft aku . Tapi tak dipublish . Takpe takpe , aku publishkan satu persatu ea . First come, first serve! :p

Biasenya bila menjelang awal bulan je , aku akan balik kampung kat Melaka . Al maklum ler , time tu tengah jadi OKB (Orang Kaya Baru) kan . :p . Gaji tengah melimpah limpah , so haruslah dikongsi bersama keluarga tercinta . ^_____^

Kebetulan time aku balik hari tu , babah takde sebab ke Terengganu atas urusan kerja selama seminggu . Memandangkan babah pon takde , kitorang decide untuk makan kat luar . Alasan mak , lauk da abes . :p.
So , aku mengoffer diri untuk belanja malam tu . :) Dengan berbaju tido long sleeves dan berselipar , kitorang jalan kaki ramai ramai ke kedai makan kat seberang jalan . 


Malam tu kami pekena empat nasik putih , dua mangkuk tomyam seafood , Nasi Goreng Ayam , sepiring daging masak merah,  tiga air Lai Chee Kang , Strawberry Ice Blended , dan segelas besar air laici . 



Lai Chee Kang terbaikkkk ! ^____^


Mase aku tengah ralit dok snap gambar makan , tiba tiba adik aku bersuara . 

"Angah , amek gambar aku satu . Nanti bole tunjuk kat kawan kawan ko . "

"Eleh . Nak jugak . Ok ok .

Dan aku terus menghala kan kamera ke arah adik aku , dan hasilnya . :p

*
*
*
*
*
*
*



Memperkenalkan , adik teruna saya . *motip? :p 

Memang kenyang giler makan kat situ . Makanan dia pon sedap sedap . Tomyam dia , terbaekkkk ! :D . So, kalo sape sape ade yang "ter'lalu" kat kawasan umah aku tu , bole lah korang singgah isi perut kat situ yek . :)


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA! :) KLIK BUTTON LIKE KALAU SUKE...:)

8 8689 biji gula-gula dari mereka :):

mama ikhwan & Ikha berkata...

bila mau belanja akak ronda2 melaka ni.. hehehhee...

| CIKZEK | berkata...

besnyaaa makan. adik tu umur berapa ? huhuhu nmpk matang jer :D

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@mama ikhwan

hehe..insyaallah one day nanti ea kak..:)

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@cik zack

umur dia 20..bkn nampak matang, memang matang pon..hehe

kay_are berkata...

ayat standard.. ade idea banyak tapi takde mase menaip.. cakap je r xde idea habis cite =P owh.. orang melaka ke.. baru tau.. motip tunjuk adik? adik ko laki, bukan taste aku =P

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@kay_are

motip : nak kenalkan ngan adik ko .:P hehe

Cikra berkata...

banyaknya makan.hahaha, nak laici kang pliss.ekekek :p

❤Mrs. Myra❤ berkata...

@hazfee
alamak . sorry , da abes .:P